Často kladené otázky
Obecné dotazy
Jak dlouho již tato služba funguje a pro koho je určená?
Služba vznikla v roce 2011 v České republice. Jedná se o webové fórum, na kterém mohou uživatelé sdílet zkušenosti s telefonními čísly, a to jak obtěžujícími (zejména telemarketing, průzkumy), tak užitečnými (např. kurýři, úřady). Služba je určená pro všechny lidi, kteří chtějí zjistit, komu patří určité telefonní číslo a zda je žádoucí hovor od tohoto čísla zvednout.
Co všechno mohou uživatelé zjistit o čísle, které jim volá?
Uživatelé mohou zjistit k telefonnímu číslu hodnocení od ostatních lidí, zájem o telefonní číslo za poslední rok a pokud je to možné, i lokalizaci telefonního čísla (u pevných linek).
Jak měříme návštěvnost u telefonního čísla?
Jedná se o počet návštěv dané stránky. Přístup z jednoho zařízení je započítán každý den pouze jednou. Snažíme se, aby návštěvnost nebyla ovlivněna přístupem vyhledávačů, proto by se mělo jednat o počet zobrazení dané stránky pouze skutečnými návštěvníky.
Kdo tvoří databázi a jak je zaručena hodnověrnost komentářů?
Databázi telefonních čísel a komentářů vytvářejí samotní uživatelé prostřednictvím webových stránek.
Komentáře mohou být přidávány registrovanými uživateli i anonymně. Tak jako v každé diskuzi, ani na našich stránkách není možné 100% zaručit hodnověrnost komentářů. Vyhrazujeme si proto právo komentáře smazat nebo i celou diskuzi k číslu zablokovat.
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře.
Je fórum moderované?
Fórum je částečně moderované. Na stránky denně přibývají tisíce komentářů, proto není v našich možnostech zkontrolovat všechny. Zabýváme se proto zejména podezřelými a nahlášenými komentáři.
Jaké jsou výhody registrace na Call Insider
Registrace ve službě Call Insider je bezplatná. Vytvořením účtu získáte hned několik výhod:
- Méně reklam.
- Přehled vlastních hodnocení, které můžete editovat i mazat.
- Možnost nastavit si zasílání upozornění, pokud někdo odpoví na Váš komentář.
- Při přidávání komentáře odpadá nutnost vyplňovat reCaptchu (ochranu proti SPAM botům).
- Možnost přidat denně více komentářů.
- Jednodušší nahlašování závadných komentářů.
Dotazy týkající se hodnocení
Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje znaky protiprávního jednání a toto jednání lze posoudit na základě všeobecné informovanosti.
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje osobní údaje dle zákona o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Obdržíme informaci, že daný komentář je vulgární či dehonestující.
- Obdržíme žádost o smazání komentáře od policie.
- Obdržíme rozhodnutí soudu o smazání komentáře.
Jak mohu nahlásit závadný komentář?
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře. Zpracování této žádosti trvá většinou cca týden. Poté dostane uživatel vyrozumění, jak s daným komentářem moderátoři naložili.
Co mám dělat, pokud chci smazat komentář k telefonnímu číslu?
V případě, že se v komentáři objevují hanlivé výrazy nebo fakta, která mohou být obecně pokládána za lživá, informujte nás prostřednictvím e-mailu callinsider.cz @ nebo korespondenčně na adrese:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praha 13V případě, že je obecně zřejmé, že se daný příspěvek nezakládá na pravdě nebo je hanlivý, bude odstraněn. V ostatních případech kontaktujte prosím policii, která musí prošetřit, zdali mají komentáře protiprávní charakter. Provozovatel fóra poskytne veškerou součinnost při objasnění protiprávnosti daných příspěvků. Ve chvíli, kdy nás policie nebo soud vyzve k odstranění komentářů, neprodleně tak učiníme.
Komentář byl smazán, ale stejně se vyskytuje ve výsledcích vyhledávání. Proč?
Google a jiné vyhledávače (Bing, Yandex, ...) mají vlastní paměť, takže nezobrazují úryvek ze stránky, který by vždy 100% odpovídal skutečnosti. Může nějakou dobu trvat, než vyhledávač obsah stránek přeindexuje a zobrazí relevantní úryvek ze stránky. Zpravidla se jedná o týdny, výjimečně to může trvat i měsíce.
Můžete mi poskytnout IP adresu nebo nějaké informace o autorovi komentáře?
Velmi nám záleží na kvalitě fóra, proto se snažíme, aby ideálně nikdo informace o autorovi komentáře nepotřeboval. Nicméně může se stát, že se na stránkách objeví komentář, který by mohl být protiprávní. V takovém případě prosím kontaktujte policii, které poskytneme veškerou součinnost při objasnění původu komentářů.
Drtivá většina komentářů je přidávána anonymně. V takovém případě nedisponujeme ani jménem ani e-mailovou adresou autora komentáře. Stejně tak neukládáme v čitelné podobě IP adresy vkladatelů, pouze zašifrovaně. Jsme tak schopni např. určit, že dva komentáře byly napsány z jednoho zařízení, ale čitelnou IP adresu poskytnout nedokážeme.
Kdo odpovídá za obsah příspěvků?
Za obsah komentářů odpovídají vždy výhradně uživatelé, kteří daný komentář na fórum vložili. Uživatelé se při publikování komentáře zavazují dodržovat Podmínky pro přidávání komentářů. V případě, že jsme prokazatelně informováni o protiprávním obsahu komentáře, bereme na sebe povinnost daný komentář v co nejkratším čase odstranit.
Je k dispozici API?
Bohužel, API ke službě neposkytujeme ani jej do budoucna neplánujeme.
Co mám dělat v případě, že se moje telefonní číslo nachází proti mé vůli na tomto webu?
Pokud zjistíte, že se na tomto webu zobrazuje Vaše telefonní číslo, můžete nás požádat o jeho odstranění prostřednictvím e-mailu callinsider.cz @ nebo korespondenčně na adrese:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praha 13Vyhrazujeme si právo požádat Vás o doložení dokumentů, které dokládají, že telefonní číslo patří právě Vám.
Zadal jsem platné telefonní číslo, ale systém ho zamítl jako neexistující. Co mám dělat?
Pokud máte pocit, že jste zapsali číslo správně, napište nám prosím na callinsider.cz @ . Pokusíme se chybu opravit.
Proč jsou některé komentáře schované?
Ve chvíli, kdy obdržíme žádost o odstranění komentáře, stane se komentář automaticky nečitelným do doby, než danou žádost definitivně vyhodnotíme. Děláme to proto, abychom co nejrychleji znepřístupnili komentáře, které by mohly obsahovat osobní údaje nebo být třeba nenávistné.
Proč nemohu nahlásit komentář?
Pokud jsme žádost o odstranění komentáře vyhodnotili jako neopodstatněnou, neumožňujeme opětovné nahlašování stejného komentáře až do uplynutí časového limitu. Pokud trváte na odstranění, můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy callinsider.cz @ nebo korespondenčně na adrese:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praha 13Co znamená informace „ověřený profil“?
Informace o telefonních číslech sbíráme od uživatelů, ale i z veřejně dostupných zdrojů. Takto získané číslo označujeme jako „ověřený profil“. Přestože se snažíme tyto informace ověřovat a pravidelně aktualizovat, může se stát, že je tato informace zastaralá nebo nepřesná. Pokud jakoukoliv nepřesnost u ověřených profilů zjistíte, budeme rádi, pokud nás kontaktujete.