• Pozitivní (0×)
  • Negativní (1×)
Kliknutím na tlačítko níže přejdete do formuláře pro vytvoření ověřeného profilu (přiřazení majitele telefonnímu číslu).

Vytvořením ověřeného profilu máte možnost jednoznačně určit majitele telefonního čísla a doplnit k němu více informací.

Vytvořit ověřený profil

Jakou máte zkušenost s tímto číslem?

Komentáře

4. února 2021

Monitorovaný hovor z firmy Klientské centrum, chtějí kontrolovat pojistné smlouvy, když jsem řekl, že žádné smlouvy nemám, pracovník beze slova ukončil hovor.

Tipy na články

Mohl to být snadný konec otravným hovorům....

23. července 2021idnes.cz

Jedinou obranou proti nevyžádaným marketingovým hovorům i nadále zůstává nutnost vyjádřit nesouhlas spolu se zveřejněním čísla ve veřejném účastnickém seznamu. Transpoziční novelu zákona o elektronických komunikacích, která měla přinést podstatnou změnu, totiž Senát neschválil.

Senát nechce skoncovat s otravným telemarketingem,...

18. srpna 2021idnes.cz

Senát vrátil do Sněmovny transpoziční novelu zákona o elektronických komunikacích, která měla navíc zavést přísnější pravidla pro telemarketing. Regulátor je považuje za přínosná, domnívá se však, že cílem jednoho z pozměňovacích návrhů je snaha tuto změnu zcela vypustit. Podle jiných by ovšem nová pravidla...

Mohlo by Vás zajímat

Jaké jsou výhody registrace na Call Insider

Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?

Jak mohu nahlásit závadný komentář?