Česká spořitelna. Volají kvůli platbám po splatnosti.
+420 776 991 755
Zájem o toto číslo 776991755
Kliknutím na tlačítko níže přejdete do formuláře pro vytvoření ověřeného profilu (přiřazení majitele telefonnímu číslu).
Jakou máte zkušenost s tímto číslem?
Tipy na články
Šéfka ČTÚ: Skončí nevyžádaná volání, snadněji...
Od ledna příštího roku nabývá účinnosti novela Zákona o elektronických komunikacích. Co přinese spotřebitelům? Zbavíme se obtěžujících telefonních nabídek? Nejzásadnější změny vysvětluje v rozhovoru pro iDNES.cz předsedkyně rady Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) Hana Továrková.
Po čtyřech hodinách u telefonu přišel senior...
Obětí podvodníků s kryptoměnou se stal počátkem týdne 82letý muž z Olomouce. Po čtyřhodinovém telefonátu, který začal gratulací k výhře bitcoinů, přišel o přibližně půl milionu korun.
Mohlo by Vás zajímat
Jaké jsou výhody registrace na Call Insider
Registrace ve službě Call Insider je bezplatná. Vytvořením účtu získáte hned několik výhod:
- Méně reklam.
- Přehled vlastních hodnocení, které můžete editovat i mazat.
- Možnost nastavit si zasílání upozornění, pokud někdo odpoví na Váš komentář.
- Při přidávání komentáře odpadá nutnost vyplňovat reCaptchu (ochranu proti SPAM botům).
- Možnost přidat denně více komentářů.
- Jednodušší nahlašování závadných komentářů.
Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje znaky protiprávního jednání a toto jednání lze posoudit na základě všeobecné informovanosti.
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje osobní údaje dle zákona o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Obdržíme informaci, že daný komentář je vulgární či dehonestující.
- Obdržíme žádost o smazání komentáře od policie.
- Obdržíme rozhodnutí soudu o smazání komentáře.
Jak mohu nahlásit závadný komentář?
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře. Zpracování této žádosti trvá většinou cca týden. Poté dostane uživatel vyrozumění, jak s daným komentářem moderátoři naložili.
Komentáře