Normální soukromé číslo. Bezproblémové.
+420 736 120 005
Kliknutím na tlačítko níže přejdete do formuláře pro vytvoření ověřeného profilu (přiřazení majitele telefonnímu číslu).
Jakou máte zkušenost s tímto číslem?
Tipy na články
„Šmejdi“ mají nové praktiky. K lidem se vnutí...
Děčín, Benešov nad Ploučnicí nebo Rumburk. Tam všude je podomní prodej zakázaný. Prodejci ale nyní našli novou fintu, jak se k lidem dostat. Dealeři vydávající se například za zástupce ČEZ se k důvěřivým zákazníkům vnutí na návštěvu po telefonu, a tím městské vyhlášky obejdou.
Podvodníci útočí na česká čísla. Prozvánějí...
Čeští operátoři varují, v posledních dnech podvodníci prozvánějí desetitisíce náhodně vybraných čísel a doufají, že jim lidé zavolají zpět. Vydělají na drahém mezinárodním volání do severní Afriky nebo Afghánistánu.
Mohlo by Vás zajímat
Jaké jsou výhody registrace na Call Insider
Registrace ve službě Call Insider je bezplatná. Vytvořením účtu získáte hned několik výhod:
- Méně reklam.
- Přehled vlastních hodnocení, které můžete editovat i mazat.
- Možnost nastavit si zasílání upozornění, pokud někdo odpoví na Váš komentář.
- Při přidávání komentáře odpadá nutnost vyplňovat reCaptchu (ochranu proti SPAM botům).
- Možnost přidat denně více komentářů.
- Jednodušší nahlašování závadných komentářů.
Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje znaky protiprávního jednání a toto jednání lze posoudit na základě všeobecné informovanosti.
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje osobní údaje dle zákona o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Obdržíme informaci, že daný komentář je vulgární či dehonestující.
- Obdržíme žádost o smazání komentáře od policie.
- Obdržíme rozhodnutí soudu o smazání komentáře.
Jak mohu nahlásit závadný komentář?
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře. Zpracování této žádosti trvá většinou cca týden. Poté dostane uživatel vyrozumění, jak s daným komentářem moderátoři naložili.
Komentáře