Finanční služby
+420 733 106 995
Kliknutím na tlačítko níže přejdete do formuláře pro vytvoření ověřeného profilu (přiřazení majitele telefonnímu číslu).
Jakou máte zkušenost s tímto číslem?
Tipy na články
Ahoj babi, jak se máš? Šmejdi přes telefon...
Koncem loňského roku spustila Policie České republiky (PČR) nový edukativní projekt, jehož hlavním posláním je eliminovat podvodné telefonáty na pevné linky našich seniorů. Speciálně nastavený voicebot jim pomůže a mnohdy je může také zachránit od krachu.
Pozor na falešné prozvánění ze Srí Lanky....
Podvodné prozvánění je jeden z nejstarších a zároveň i nejúčinnějších triků, jak obrat uživatele mobilních telefonů o peníze. Je to velmi jednoduché – podvodníci vás krátce prozvoní, většinou z nějaké zahraniční destinace, a když na tuto pobídku zareagujete a zavoláte zpět, budou vám naúčtovány tučné...
Mohlo by Vás zajímat
Jaké jsou výhody registrace na Call Insider
Registrace ve službě Call Insider je bezplatná. Vytvořením účtu získáte hned několik výhod:
- Méně reklam.
- Přehled vlastních hodnocení, které můžete editovat i mazat.
- Možnost nastavit si zasílání upozornění, pokud někdo odpoví na Váš komentář.
- Při přidávání komentáře odpadá nutnost vyplňovat reCaptchu (ochranu proti SPAM botům).
- Možnost přidat denně více komentářů.
- Jednodušší nahlašování závadných komentářů.
Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje znaky protiprávního jednání a toto jednání lze posoudit na základě všeobecné informovanosti.
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje osobní údaje dle zákona o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Obdržíme informaci, že daný komentář je vulgární či dehonestující.
- Obdržíme žádost o smazání komentáře od policie.
- Obdržíme rozhodnutí soudu o smazání komentáře.
Jak mohu nahlásit závadný komentář?
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře. Zpracování této žádosti trvá většinou cca týden. Poté dostane uživatel vyrozumění, jak s daným komentářem moderátoři naložili.
Komentáře