Agresivni operatorka, vytahla me rozespaleho z postele v 8:30 rano a stejne jako u ostatnich popsanych pripadu se predstavila jako "Klientske centrum". Nejspis proto, ze mi v prvni chvili pomaleji dochazelo co to vlastne chce a reagoval jsem jeste stylem "hmm", "ok" ve smyslu at mluvi dal, se uz citila s novou smlouvou v kapse a tak mi uz po prvni minute kulometneho monologu rovnou zarizovala termin 'schuze s maklerem v kavarne' pro 'opraveni nalezenych chyb me smlouve' na 'mem zivotnim pojisteni'. Na muj dotaz, o cem to vubec celou dobu mluvi a ze zadne pojisteni nemam a nerozumim co by se u me melo opravovat nastvane vystekla "A to nemate vubec nic?! Ani povinne ruceni na auto?!!"; "No to mam, a co to m---"; "No tak vidite, a to je taky pojistka!!!" To uz jsem se temer napul probudil a ptal se ji na detaily, komu to vola, od jake spolecnosti a k jake konkretni smlouve ceho, na co vyjmenovala vsechny existujici znacky pojistoven a nacvicene mezi vsemi dotazy klickovala s nicnerikajicim mlzenim jako "my pokryvame ruzne klienty", "u nekterych klientu se objevily chyby", "nas specialista s vami smlouvu zkontroluje", "to je k vasi pojistne smlouve o ktere jste mluvil" a odmitla zdelit cokoli konkretniho, co by se melo tykat me osoby nebo "meho pojisteni" a neustale tlacila diskusi k tomu, ze se vse dozvim osobne na miste. Po me reakci "Prominte, ale me tohle cele nejak nedava smys---" presne na hranici 3m:30s zarvala "JOOO TAK VAM TO NEDAVA SMYSL, CO?!!!" a prastila telefonem.
+420 730 779 826
Kliknutím na tlačítko níže přejdete do formuláře pro vytvoření ověřeného profilu (přiřazení majitele telefonnímu číslu).
Jakou máte zkušenost s tímto číslem?
Tipy na články
Falešní bankéři s fiktivním policistou obrali...
O 400 tisíc korun přišla žena z Frýdku-Místku. Naletěla skupině podvodníků, která se vydávala za bankovní úředníky a policistu. Muži ženu přiměli ke sjednání úvěru, peníze z něj pak vložila do Bitcoinmatu. „Podvedenou telefonicky kontaktoval muž, který se vydával za zaměstnance banky. Sdělil jí, že potřebuje...
Varování nezabralo. Podvodníci obrali důvěřivce...
Před týdnem varoval Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) před podvodníky, kteří se zastřešují v telefonátech jeho jménem. Navzdory tomu sedli kyberzločincům na lep už první důvěřivci, kteří tak přišli o statisíce korun. „Konkrétně v jednom z případů se takto povedlo vylákat...
Mohlo by Vás zajímat
Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje znaky protiprávního jednání a toto jednání lze posoudit na základě všeobecné informovanosti.
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje osobní údaje dle zákona o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Obdržíme informaci, že daný komentář je vulgární či dehonestující.
- Obdržíme žádost o smazání komentáře od policie.
- Obdržíme rozhodnutí soudu o smazání komentáře.
Jak mohu nahlásit závadný komentář?
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře. Zpracování této žádosti trvá většinou cca týden. Poté dostane uživatel vyrozumění, jak s daným komentářem moderátoři naložili.
Komentář byl smazán, ale stejně se vyskytuje ve výsledcích vyhledávání. Proč?
Google a jiné vyhledávače (Bing, Yandex, ...) mají vlastní paměť, takže nezobrazují úryvek ze stránky, který by vždy 100% odpovídal skutečnosti. Může nějakou dobu trvat, než vyhledávač obsah stránek přeindexuje a zobrazí relevantní úryvek ze stránky. Zpravidla se jedná o týdny, výjimečně to může trvat i měsíce.
Komentáře