• Pozitivní (0×)
  • Negativní (1×)
Kliknutím na tlačítko níže přejdete do formuláře pro vytvoření ověřeného profilu (přiřazení majitele telefonnímu číslu).

Vytvořením ověřeného profilu máte možnost jednoznačně určit majitele telefonního čísla a doplnit k němu více informací.

Vytvořit ověřený profil

Jakou máte zkušenost s tímto číslem?

Komentáře

4. října 2021

Nevyžádaný, obtěžující hovor.
Arogantní Katka Fialová, co volá za Společnost klientské centrum. První dotaz je, jestli máte 55. let a chce s vámi probrat pojistné smlouvy, které si (údajně) hradíte. Na můj opakovaný dotaz, jaké pojišťovny jsem podle ní klientem, mele stále dokola jednu větu. Pak začala, ať s ní jednám jinak a neřvu po ní. Zřejmě podle hluku nepochopila, že jsem na rušné ulici. Po mém opakovaném dotazu, které pojišťovny jsem klientem, zavěsila.

Tipy na články

Noví šmejdi. Pozor na telefonní hovory s...

5. dubna 2019echo24.cz

Mezi podnikateli vzrůstají protesty k telefonickým prodejcům, kteří nabízejí nejrůznější služby. Přes telefon totiž mohou volající uzavřít smlouvu, ke které stačí pouhý ústní souhlas. Některým podnikatelům, které oslovila společnost B2M provozující server ePoptávka, však dorazila faktura, a to i přes...

„Šmejdi“ mají nové praktiky. K lidem se vnutí...

25. dubna 2018denik.cz

Děčín, Benešov nad Ploučnicí nebo Rumburk. Tam všude je podomní prodej zakázaný. Prodejci ale nyní našli novou fintu, jak se k lidem dostat. Dealeři vydávající se například za zástupce ČEZ se k důvěřivým zákazníkům vnutí na návštěvu po telefonu, a tím městské vyhlášky obejdou.

Mohlo by Vás zajímat

Komentář byl smazán, ale stejně se vyskytuje ve výsledcích vyhledávání. Proč?

Můžete mi poskytnout IP adresu nebo nějaké informace o autorovi komentáře?

Jak dlouho již tato služba funguje a pro koho je určená?