Velmi nepříjemná paní, která nabízí nějaké pojištění. Představí se jako klientské centrum a zdůrazní, že se mnou chce probrat chyby v mé pojistné smlouvě. Zeptá se, zda mi bylo nad 50, což svědčí o tom, že ani neví s kým mluví a nic o mě neví, protože k tomuto číslu se vůbec neblížím. Na moji otázku z jaké společnosti volá, velmi nepříjemně odpoví "teď jsem vám to řekla!" Má otázka, zda to může zopakovat, že jsem to zřejmě přeslechla, odpoví "Klientské centrum". Toto jsem samozřejmě hned na počátku nepředpokládala, že je název společnosti, ale oddělení. Odpověděla jsem ve vší slušnosti "nezlobte se, ale teď nemám čas toto řešit, jsem v práci". Paní mi velmi nepříjemně odsekla "vy nemáte čas na své peníze? tak se pak nedivte, až jich dostanete málo" a třískla mi s telefonem! Rozhodně nedávejte žádné své údaje! NEBEZPEČNÉ!
+420 730 779 174
Klientské Centrum
Jakou máte zkušenost s tímto číslem?
Agresivní žena, která vnucuje osobní schůzku za účelem "zjištění chyb ve stávajících pojistných smlouvách". Snaží se navrhnout datum. Lze se jí rychle zbavit, když jí řeknete, že budete celý týden na pracovní cestě. A následně ji rychle zablokovat.
Tipy na články
Proč dostávám spam z mé vlastní e-mailové...
Otevřeli jste někdy e-mail, abyste zjistili, že se jedná o spam nebo vydírání, které vypadalo, že pochází z vaší vlastní e-mailové adresy? Nejste sami. Dobrou zprávou je, že hacker s největší pravděpodobností nemá přístup k vašim datům. Místo toho používá trik známý jako „spoofing“ k podvržení vašeho...
Kyberútoky na nemocnice: Jak hackeři ohrožují...
Moderní nemocnice čelí nejen lékařským výzvám, ale také nebezpečím, které bohužel přináší dnešní doba. Jedná se o kyberútoky. Kyberútoky na zdravotnická zařízení se stávají čím dál častějším fenoménem, který ohrožuje pacienty, narušuje provoz a způsobuje finanční ztráty. Jaké jsou jejich dopady a jak...
Mohlo by Vás zajímat
Je fórum moderované?
Fórum je částečně moderované. Na stránky denně přibývají tisíce komentářů, proto není v našich možnostech zkontrolovat všechny. Zabýváme se proto zejména podezřelými a nahlášenými komentáři.
Jaké jsou výhody registrace na Call Insider
Registrace ve službě Call Insider je bezplatná. Vytvořením účtu získáte hned několik výhod:
- Méně reklam.
- Přehled vlastních hodnocení, které můžete editovat i mazat.
- Možnost nastavit si zasílání upozornění, pokud někdo odpoví na Váš komentář.
- Při přidávání komentáře odpadá nutnost vyplňovat reCaptchu (ochranu proti SPAM botům).
- Možnost přidat denně více komentářů.
- Jednodušší nahlašování závadných komentářů.
Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje znaky protiprávního jednání a toto jednání lze posoudit na základě všeobecné informovanosti.
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje osobní údaje dle zákona o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Obdržíme informaci, že daný komentář je vulgární či dehonestující.
- Obdržíme žádost o smazání komentáře od policie.
- Obdržíme rozhodnutí soudu o smazání komentáře.
Komentáře