Půjčky
+420 608 869 555
Kliknutím na tlačítko níže přejdete do formuláře pro vytvoření ověřeného profilu (přiřazení majitele telefonnímu číslu).
Jakou máte zkušenost s tímto číslem?
Tipy na články
Množí se „důvěryhodné“ telefonáty. Kdo uvěří,...
Pandemie přinesla dramatický nárůst kybernetických útoků. Útočníci jsou stále vynalézavější. Kdo není ostražitý, může se nachytat i na zcela nové metody. Oproti loňskému roku se zvedly počty lidí, kteří se stali terčem útočníků, a razantně roste především intenzita útoků.
Pozor na podvodné prozvánění, varuje telekomunikační...
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) varuje před podvodným voláním, tzv. „wangiri”, při kterém útočník krátce prozvoní tuzemského uživatele ze zpravidla zahraničního telefonního čísla. Zpětné volání pak přijde volajícího na vysoké částky.
Mohlo by Vás zajímat
Jaké jsou výhody registrace na Call Insider
Registrace ve službě Call Insider je bezplatná. Vytvořením účtu získáte hned několik výhod:
- Méně reklam.
- Přehled vlastních hodnocení, které můžete editovat i mazat.
- Možnost nastavit si zasílání upozornění, pokud někdo odpoví na Váš komentář.
- Při přidávání komentáře odpadá nutnost vyplňovat reCaptchu (ochranu proti SPAM botům).
- Možnost přidat denně více komentářů.
- Jednodušší nahlašování závadných komentářů.
Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje znaky protiprávního jednání a toto jednání lze posoudit na základě všeobecné informovanosti.
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje osobní údaje dle zákona o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Obdržíme informaci, že daný komentář je vulgární či dehonestující.
- Obdržíme žádost o smazání komentáře od policie.
- Obdržíme rozhodnutí soudu o smazání komentáře.
Jak mohu nahlásit závadný komentář?
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře. Zpracování této žádosti trvá většinou cca týden. Poté dostane uživatel vyrozumění, jak s daným komentářem moderátoři naložili.
Komentáře