Falešná SMS může stát tisíce korun. Co dělat,...
Množství podvodných textových zpráv, e-mailů nebo telefonních hovorů, které se snaží z uživatelů vylákat přístup k bankovnímu účtu, je stále větší. Víte, co dělat, když naletíte?
Množství podvodných textových zpráv, e-mailů nebo telefonních hovorů, které se snaží z uživatelů vylákat přístup k bankovnímu účtu, je stále větší. Víte, co dělat, když naletíte?
Operátoři upozorňují na rostoucí počet podvodných SMS zpráv, které procházejí jejich sítěmi. Cílem útočníků u podvodu nazývaného phishing je uvést oběti v omyl a vylákat z nich přihlašovací údaje k mobilnímu bankovnictví nebo mobilní samoobsluze. Operátoři proto postupně zavádí k nahlášení těchto zpráv...
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře. Zpracování této žádosti trvá většinou cca týden. Poté dostane uživatel vyrozumění, jak s daným komentářem moderátoři naložili.
Google a jiné vyhledávače (Bing, Yandex, ...) mají vlastní paměť, takže nezobrazují úryvek ze stránky, který by vždy 100% odpovídal skutečnosti. Může nějakou dobu trvat, než vyhledávač obsah stránek přeindexuje a zobrazí relevantní úryvek ze stránky. Zpravidla se jedná o týdny, výjimečně to může trvat i měsíce.
Jakou máte zkušenost s tímto číslem?