Otravuje s enegiemi
+420 601 259 835
Rixo - nabídka srovnání energií
Zájem o toto číslo 601259835
Jakou máte zkušenost s tímto číslem?
Tipy na články
Hackeři berou mobilní uživatele útokem, tradiční...
Podle zprávy společnosti Zimperium Labs phishingové útoky zaměřené na mobilní zařízení (tzv. M-ishing) vykazují výrazný nárůst – více než čtyři z každé pěti phishingových stránek se podle loňských čísel zaměřují právě na mobilní zařízení. Zmíněná studie také zjistila, že více než polovina (54 %) organizací...
Dávejte pozor na své peníze: kyberzločinci...
Uživatelé často kvůli své nepozornosti naletí na trik podvodníků, kteří se vydávají za zaměstnance banky nebo poskytovatele finančních služeb. Jejich metody phishingu, tedy lovení obětí manipulací, sázejí na to, že uživatelé zprávy od své banky jen zřídkakdy ignorují. Klienti Poštovní banky u našich...
Mohlo by Vás zajímat
Jaké jsou výhody registrace na Call Insider
Registrace ve službě Call Insider je bezplatná. Vytvořením účtu získáte hned několik výhod:
- Méně reklam.
- Přehled vlastních hodnocení, které můžete editovat i mazat.
- Možnost nastavit si zasílání upozornění, pokud někdo odpoví na Váš komentář.
- Při přidávání komentáře odpadá nutnost vyplňovat reCaptchu (ochranu proti SPAM botům).
- Možnost přidat denně více komentářů.
- Jednodušší nahlašování závadných komentářů.
Můj komentář z fóra zmizel nebo je upraven, proč?
Komentáře upravujeme a mažeme z následujících důvodů:
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje znaky protiprávního jednání a toto jednání lze posoudit na základě všeobecné informovanosti.
- Obdržíme informaci, že daný komentář obsahuje osobní údaje dle zákona o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Obdržíme informaci, že daný komentář je vulgární či dehonestující.
- Obdržíme žádost o smazání komentáře od policie.
- Obdržíme rozhodnutí soudu o smazání komentáře.
Jak mohu nahlásit závadný komentář?
Každý uživatel má možnost jakýkoliv komentář okamžitě zneaktivnit do doby, než se jím budou moderátoři zabývat. Stačí kliknout na tlačítko Smazat v menu, které se nachází u každého komentáře. Uživatel je pak přesměrován na krátký formulář, kde může moderátorům popsat, v čem spatřuje závadnost komentáře. Zpracování této žádosti trvá většinou cca týden. Poté dostane uživatel vyrozumění, jak s daným komentářem moderátoři naložili.
Komentáře